Bra vecka!

Helloj!

 Tänk er... Idag är det exakt en vecka sedan jag gjorde kunskapsprov, fick godkänt. I måndags uppkörning godkänt. Igår kom min körkort! HAPPY! Men vad sjukt snabbt, allt hände på en vecka! :)

 Jag har kikat i min plånbok flera gånger och log. Kan inte fatta. Jag har körkort! Hehe!
 Hoppas i helgen kan jag köra lite med sambos bil. Synd att vädret kan inte vara bättre men bara att ta det lugnt på vägarna... 
 
 Jag kollar lite runt efter egen bil, hoppas jag har råd. Att ha en bil är dyrt. GULP. Så att jag har kvar min körvana, eftersom min sambo kommer bara hem på helger det räcker inte att ut och åka varje helg det funkar inte.
Det ordnar sig. Hoppas jag. :)

 Jag håller tummarna idag för Neta, hon ska på intervjun! Heja heja!!!!
 Och lille fåret... menar pudeln Zeke ska bli snygg. Han ska klippas idag! Bli skönt, han är riktig pälsbomb, man kan inte se hans ögon och alla päls är så tjock tjock. Härlig men jobbigt när det t.ex snöar ute då är han riktig blöt. Besvärlig att torka. Nä det blir skönt vara nerklippt! :)
Hoppas hans söta matte kommer ihåg fota före och efter bild det skulle vara roligt se skillnad, WOW! 

 Ska fixa lite härhemma sen åka till jobbet. Båda katter sover sött just nu. Zzz. 
Tova Sol har varit glad och busig de sista dagarna. Kul se henne så pigg. Marco är sig lik som vanligt. ADHD ryck. Han har hittat en av min vante jag vet inte vart jag har lagt den och hur hittade han den? Nåja, en mysterium! :P

 
 Ute snöar det för fullo, blä trist men nåja bara att härja ut. Snart kommer våren hit! 
 
 TREVLIG HELG!
  
 

 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

o kia ska klippa sig den 23:e hoppas jag.. hon ser ut som en galen troll nu!!!

Postat av: Neta

Hehehee, jaaa nu är dagen över, vilket e skönt! Skönt å va hemma igen :P

2011-03-18 @ 17:11:29
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linda

Grattis till körkortet:). Bra jobbat!



Jean M Auels 6:e jäkla bok har äntligen kommit ut. Du har nog den redan och sitter bekvämt tillbaka lutat i soffan och läser "De målade grottornas land" eller?:).

2011-03-21 @ 16:37:20
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0