Jag har KK!


 Helloj!

 Läget, folk? Nu börjar våren kämpa titta fram genom all snön. Härligt! Ja nu kommer det en liten historia om mig.

 Jag skrev in trafikskolan någon gång i oktober 2009....


 
 100610, halkkörning. Jävla roligt!!! 


 
 Kaxiga jag som ute och övningskör med min sambo, det är hans solglasögon som jag lånar för stunden. Sommar 2010.

 
 Kunskapsprov 110311 GODKÄNT! 




 
 Uppkörning 110314, GODKÄND!

Ja ni läser rätt, det innebär jag har nu KÖRKORT!!!! Jävla skönt! :) Jag är så GLAD! Har inte riktigt fattat det än. Uppkörning gick så fort, tog bara 25-30 minuter! Det känns så bra. Jag har gått i trafikskolan ett bra tag så man börjar bli less på allt. Härligt nu är det över. :) 
 Får se om jag ska köpa en egen bil. 

  
 Bilder på mina älsklingar i lördags 110312. Till vänster är det unge herrn Marco och till höger drottning Tova Sol.



Ja nu har jag uppdaterat lite! :) Jag har inte ännu fattat jag har KÖRKORT! 

 Kram
 

 

Kommentarer
Postat av: pezze

:D:D:D:D:D:D

Grrrrattttis!!!

Postat av: Neta

HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!! och ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!! kraaam

2011-03-14 @ 21:12:09
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Sol Jenny

GRATTIS till körkort!! Massor grattiskramar från Sol Jenny.. Kör försiktigt nu!!!

2011-03-14 @ 22:29:38
Postat av: Sol Jenny

GRATTIS TILL KÖRKORT!! MASSOR GRATTISKRAMAR FRÅN SOL JENNY!!



OBS!! Kör försiktigt nu!!

2011-03-14 @ 22:31:44
Postat av: piggelin

Grattis tjejen!!!

Vad skönt!

kram!

2011-03-14 @ 22:42:13
Postat av: Maaria

GRATTIS Frida!! Äntligen allt är över och du har körkort samt slippa tänka på pluggande!

Nu är det bara biljakt kvar sen har du mer frihet att åka nånstans ;) KRAM

2011-03-15 @ 21:15:16
Postat av: Fia

GRATTIS igen till körkortet! Minns själv vilken frihetskänsla det var att få körkort!! :D



Tack, det ska bli kul o och få bli faster. Jag har väääääntat! Hoppas det blir flera syskonbarn ;)

kram!!

2011-03-16 @ 08:40:54
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0