Nöjd helg :)

Oj vilken helg! =)

 Tack igen, Warin för skjutsen till och från veterinären i fredags! Marco har ingen FORL! Hurra!!!! Men tyvärr har han kronisk gingivit så han kommer alltid ha problem med tandköttet, hans mun kommer lukta illa mer eller mindre. Hans tänderna är jättefina sa veterinären. De är bra och sitter fast som det ska. Om Marco blir sämre eller har ont i munnen så kanske kan man överväga tandoperation men de vill helst undvika göra en stort ingrepp. De har rensat bort tandsten också så nu har Marco fina tänder så länge. =)
 Han var såååå trött i fredags lille stackarn bara sov och sov i min famn.
 Jag och Warin bestämde spontant ta vinkväll jag vill ju tacka henne för all hjälp så drack vi vin och godis, pratade om allt. Marco började bli pigg senare på kvällen. Nästa dan var han sig själv. =)

 
 Warin tog foto med sin mobil. Marco var verkligen trött, dumma narkos! ;)
 
 Igår har jag och Warin sett några filmer, och spelat tvspel Portal. Sen började hon må sämre. Sent på kvällen hade hon verkligen ingen ork att åka hem så hon fick sova en natt till, istället imorse väckte jag henne tidigt så åkte hon hem och smsade mig därefter hon har nog fått influensa. ARGHHH hoppas inte jag blir smittad! Jag är en levande influensa-magnet! Vill inte bli sjuk igen! 

 Idag har jag städat lite med sambo, diskat och tog itu med balkongen. Dumma jag som glömde fota före bilden hur det såg ut!!! Idioti!!! Jag som älskar före - och efterbild! Nåväl.
Men jag får visa med gamla bilder hur det såg ut ungefär. 

   Så här ser gamla balkonggolv ut, med blå matta.

 
  Blå matta slängde vi. Adjö, tack för 7-8 år nåt så! :P 


    
 Har lagt lite nytt på golvet. =) 

 
 
 Matte, minsann det är nåt nytt under mina tassar! 

 
 
 Kolla på mig, matte. Jag är så fin! Jag ska med på utställning den 5:e juni, bäst att öva på se fin ut! 
 
 
Båda jag och sambo är nöjda med balkongen. Såja ja, nu har man fixat nåt fint härhemma. :) 

 Idag fyller min kära lillasyster 29 år. GRATTIS NINA! ♥ 

 Nu ska jag njuta av helgen - det som finns kvar. :) Imorgon måndag, ny arbetsvecka.

 Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Förbaskade söta katter! Ser precis ut som mina föräldrars katt fast hon är mycket mindre. Vår Nova hade urinvägsinfektion som blev resistent med tiden. Hon hade det jätte jobbigt och fick sövas för att ta prover..usch. Hela tiden pep hon och ville till oss! Samtidig hade hon ögoninfektioner som vägrade släppa! Nu har hon bara lite problem med vikten..men det är allt..ta i trä!

2011-05-25 @ 19:53:18
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: warin

Tack själv för vinkvällen + all filmer osv! :P synd bara jag blev dålig mot slutet :s



ja sköööönt att det är INTE forl!!!



<3 <3

2011-05-27 @ 18:45:54
URL: http://warin.in
Postat av: Neta

SKÖNA BILDER <3

Snyggt 'golv' :P Hoppas vi ses snart å tar igen det där tjejkväll hos Karro som sist, underbart roligt va de ju! KRAM

2011-06-13 @ 11:03:06
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0