Ny mobil

Tjena!

Förra veckan har man köpt ny mobil när min gamla har gått i graven. Den har 10.000 massor fel och glapp så tack o leverpastej!
 Nu har jag HTC Desidre S tror jag det stavar så... visst är den OK, lagom i min hand. Jag vill egentligen först ta Samsung Galaxy SII men den känns för stor o klumpig.
En vecka med min nya har fungerat bra förutom en - videosamtal! Den kan man visst fixa app till.... tango, skype eller whatsapp. Men problemet är med just min mobil när jag får kontakt med nån annan då ser de mig upp och ner. Jag själv har inga problem men de andra får problem med just det där. Har kollat internet och ja det visar sig vara nåt fel med HTC desidre S, även några mobilmärke också men glömt vilka... men hoppas det kommer bättre app som fixar till problemet enligt min data/mobilnörd kollega.
SÅ om ni pratar med mig, bli inte chockad - det är inte fel på er mobiler! =) Bara att vända upp o ner så är det bra. Knäppt ja! Haha!

 Skönt sluta tidigt idag det är avkortad arbetsdag. Jag tar kort paus nu hade haft stressigt förmiddag. Puh! Sen ska jag fortsätta med uppackning av nya böcker som biblioteketet har beställt. :)

 Trevlig allhelgons helg!

                              

 
                            Farfar, farmor, mormor, morfar, Björn o alla djuren jag hade haft; 
                                          Fia, Sixten, Bert, Örjan, Hjalmar
 


Kommentarer
Postat av: warin

hehe ja jag undrade allt när jag såg dig upp och ner. öh vad nu då?? ( som generalen brukar säga, du vet :d men skönt med en ny mobil"! Misshandla den inte lika våldsam som du gjorde med din förra!

HAHA

2011-11-08 @ 13:34:58
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Mååååååste ha ny mobil jag med, ARGHH

2011-11-20 @ 21:37:03
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0