Rolig historia... eller inte?

Hej!

Det kommer en rolig historia, jag tycker den är rolig, kanske inte alla tycker det också.....

" Fotbollslaget Assyriska har efter senaste förlusten beslutat att göra 9 st nyförvärv. Först skaffar man 2 st judar, eftersom det enligt lag är förbjudet att förfölja dem. Anfallet förstärks med en neger, en kines, och en indian för att bli mer färgstarka. Som backar värvas 2 bögar för att få mer tryck bakifrån. Till målvakt värvar man en 40-årig nunna, hon har inte släppt in något på 40 år! Som reservmålvakt skaffar man en zigenare, de tar ju allt!"

Jag vet inte varifrån man fick den där historia jag fick SMS med det av en kompis för flera år sedan. :)

Min träningsvärk har släppt lite, det känns kvar i benen men annars bra! Skönt det. Igår kväll har jag tvättat massor kläder, arghh skönt att kunna välja ut mina favoritplagg igen! Hehe!

ca 7 veckor kvar till min jul-ledighet! :P

Ha det bra!!!




 HAHAHAHA!!!! Nollan är bara för skön ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: warin

gillar historian haha XD

2011-11-08 @ 14:13:12
URL: http://www.warin.in
Postat av: Linda

Sängen är 160, synvillan är nog mitt fel;).

Idag var jag duktig också, gjorde goda plättar:). Du är duktig som tränar! Jag sitter bara med näsan i böckerna.suck. Kram.

2011-11-08 @ 23:03:22
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

HA Ha ha

2011-11-20 @ 21:32:41
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0