Vilken morgon!

Hoya!

 Imorse när jag höll på fixa frukost ringde det på dörren. Vem kunde ringa på dörren så tidigt, kanske mina goa grannar ovanpå som vill prata. Så öppnade jag och såg till min förvåning det var hyresvärden som stod där. Hon pratade nåt men jag lyckas inte avläsa läppar så jag följde med henne ner till källaren och fattade snabbt; Någon hade gjort inbrott på varje förråd de kunde komma åt! Grrr! Tur man har inte mycket värde i vår förråd men min ena dator systemhus verkar vara stulet. Den är dock gammal men den fungerar ju! Suck.... Min fästman kommer hem ikväll så får vi kolla närmare vad mer som blev stulna eftersom någon hade roterat i hans verktygslåda. 
 
 Sen får man polisanmäla och ringa försäkringskassan. Underbart! Suck....


 Trevlig helg!

 // F

 




Kommentarer
Postat av: warin

men åh fy inget kul alls! :S



hoppas att inget riktigt värdefullt blev stulet hos er...

2011-11-11 @ 21:19:05
URL: http://www.warin.in
Postat av: pezze

lilla gumma nu gör jag som din mamma sade inne på FB..

försäkringsbolaget ska det stå, inte försäkringskassan...

puss gumman :*

Postat av: Frida

Jösses jag skrev det FEL här också, hur tänkte jag?! ASG!!!!! Jag tecknade ju rätt men när jag skrev fick jag visst kortslutning! S

2011-11-13 @ 20:41:46
Postat av: pezze

S :D

Postat av: Linda

Vilken otur!

2011-11-15 @ 23:54:33
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

IDIOTER .... Som man säger ...

"Den sista idioten är inte född än…"

2011-11-20 @ 21:22:29
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0