Friday!

Helloj!

 WOW imponerad av mig själv, blogga två dagar i rad.... Hehe! Ja, jag mår mycket bättre idag! Känner mig mer ork. Skönt! Det blir härligt få jobba igen på måndag jag börjar nästan tugga fragda av att vara hemma. Det är så tråkigt vara hemma när man ÄR sjuk. Gaaah!

 Ja nu ska jag lägga in förlovningsring-foto som jag har lovat! ;) 

 
Inte svårt se vems ring det tillhör. Hehe!

 Förra helgen har vi åkt till Linköping och firat min fästmans kusins födelsedag samt man fick ta ett titt på huset som de har köpt förra året. Mysig hus, mycket nära till mataffären - gå bara över vägen till ICA! Hehe! Inte undra på de kan promenera dit flera gånger o köpa nåt om de har glömt t.ex mjölk? ;)

 
Mot Linköping! Jag hade ont i ryggen då, det visade sig dagen därpå jag blev sjuk! GAAAH dumma influensa! Annars skulle jag ha kört bilen men kunde inte då.... :(

 Nu är det äntligen helg, får se vad som händer. :) Hoppas det blir vackert väder så man kan vara ute lite grann, det behövs när jag har varit inne i en hel vecka nästan! PUH! 

 Trevlig helg!!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Neta

DIGGAR bilderna :D sååå coola ni är :P men så pass allvarliga?! :P KRAAM

2011-09-23 @ 19:23:09
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

säger som neta, diggar bilden! :P



och fin ringar! joo hemskt svårt.. Vilken ring tillhör vem??? SVÅÅÅÅRT! ;)



puss

2011-09-23 @ 20:28:56
URL: http://warin.in
Postat av: Hanna

Hej, jag skulle vilja veta mer om din kattvagn.. hur ser den ut? vart köpte du den?



Jag har letat runt mnassor men hittar ingen som jag tycker om alls..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0