Hej höst!

Tjena!

 Regn, regn och MERA regn... kan det inte ta liten paus?! =) Här veckan är jag hemma, är sjuk. :( Jäkla halsonda har slagit till ordentligt så halstabletter var enda och bästa vän här veckan. Hade feber, huvudvärk, ont i ryggen det var bläää... inte alls roligt! Idag känner jag äntligen mig själv, alltså är det på rätt väg bli frisk! :) Skönt! Snälla kroppen, bli inte sjuk igen på ett bra tag! Tack!
 Jag är nog någon jäkla influensa-magnet.... 

 När jag var sjuk kollade jag lite i lådor fann jag gamla fotona liggandes vad kul, då testade jag scanna in dem till min dator.. Åå vad sjukt roligt! =) Ska nog scanna in flera sen... MASSOR snarare. Hehe! Kul se på gamla kort och sucka hur ung man har varit!!!! Smal, vacker osv...  ;)


 
Jag har precis pusslat klart 4000 bitar. Bodde i Rosta då, kanske det var år 2001? Neta tog kortet., jag minns hon fick stå på en stol eller bord för att kunna ta kort på hela pusseln och mig! :) 

 
Jag, och tror min lillebror Christian??  Hmm! Men iallafall stackarn såg inte glad ut! Hihi!

 
Studenten 2001! Tänk... det är 10 år sedan! Fyfan vad tiden rullar iväg... :D 



 Under tio år har jag hunnit;
- Flyttat tre olika hyrslägenheter Rosta, Vivalla och igen Vivalla (radhuset)... bor nu bostadsrätt. :) Nästa steg blir ett hus hoppas jag?! ;)
- Blivit moster till Felicia 2002
- Blivit ihop med Tommy 2002
- Blivit moster till Fanny 2003
- Hade 2 möss och 1 dvärghamster i ca 2-3 år
- Fick jobbet 2004
- Skaffat mig Tova Sol 2006
- Sambo med Tommy 2007
- Fastanställd på jobbet 2007
- Skaffat Marco 2009 
- Blivit moster till Ruben 2009
- Hurra, körkort!!!! 2011
- Förlovat med Tommy 2011

 Igår har jag till veterinären med Tova Sol för att bli vaccinerad samt kolla hennes hälsa allt såg bra ut. Hoppas inte jag smittar ner folk där! Tova Sol äter nu glukosamin mot henns pålagring/artros. Veterinären sa det kan vara bra vid tanke på hennes ålder också. Tova Sol tycker 'godiset' är gott. Bra!
Marco mår bara bra. Busig som vanligt. :) Tack Warin för jag fick låna bilen igår för att kunna köra till veterinären och hemåt! ♥  Vi har hunnit med äta lite middag och fika hoppas inte jag smittar henne heller med mina dumma bakterier! 

 Ha det bra!

  
 
 
 

  

  


Kommentarer
Postat av: warin

hihi alltid kul med bilder!!



ja det har visst hänt mkt för dig på 10 år! :D ja hoppas att glukosamin hjälper för Tova Sol :)



fotot på dig, så söt! man kan se frida-drag där på fotot hihihi



TACK för kvälen hos dig med prat å skvaller! <3<3

2011-09-22 @ 21:02:07
URL: http://www.warin
Postat av: Linda

Ja, smal och vacker var man för 10 år sig.suck:).



Skratt...vet inte vad jag gör om jag öppnar dörren en dag och ser en höbal utanför. Lägger mig ner och garvar kan jag iaf garantera dig jag gör;).

2011-09-22 @ 23:11:45
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

Tiden går så sjukt fort.... Dessa underbara åren som gått .... woaew! :P Nu ser vi fram emot de 10 nya! KRAM

2011-09-23 @ 18:43:54
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0