Liten livstecken här

Tjoho!

 Allt väl här. Tova Sol ska till veterinären den 21:e sept för sin årliga vaccin och seniorkontroll då kollar vi hennes hälsa + prata om hennes magproblem det har gått lite upp o ner men inte lika värst som tidigare innan hon åt Flagyl. Samt hennes rygg ställer till ibland, hon har artros på ryggraden så ibland har hon snubblat eller tappat balans. Så får se om hon ska börja med glukosamin... Annars är hon glad, busig och retar Marco via nätdörren, samt tigga lite skinka från mig när jag äter frukost varje morgon. :)

 Marco är lika knäpp hemma, glad och leker med allt han ser. Pennor är fortfarande favoriten sedan han var unge alltså att putta den från bordet ner på golvet. Den vita leksakmusen är också kanonkul men inte kul för oss matte och husse som får hämta från omöjliga platser som han har lyckats puttat eller slängt dit sen kunde inte hämta då får vi göra det... ;)

 Nu har man börjat tända lite levande ljus på kvällar när ute börjar mörkna, naturligtvis står levande ljus i lyktor vid tanke på vi har en mini-elefant hemma. Marco kan vara klumpig!

 Igår var det 14:e sept, alltså har jag körkort i exakt halvår! Jag tog körkortet 14 mars. Hehe! Har kört en annan bil också för ett par helger sedan, känns ovant att köra en stor Suzuki som är en kompis bil, vi alla tjejer ( tre kvinnor och en liten tös på tja ungefär 4-5 månader gammal) åkte till IKEA och hade jättekul. Kvinnor + shoppning... tur att bilen är stor så allting fick plats hahaha! 
 Jag letar fortfarande efter min drömbil, hoppas snart kan jag ha en eget! 

 Ha det gott, folk! :)

 
 En av mina fina bilder från Oset i somras. :) Fågeln är en sothöna tror jag.


 RÄTTELSE; Det var inte bilen Suzuki som jag körde med, en liten skvallerfågel har rättat till mig; det ska vara en Mitsubishi Grandis! ;) Hehe! 
 

Kommentarer
Postat av: warin

halv år kvar tills då du har körkort i 1 år!! ;) men ja halv år, redan! känns som det var NYSS som du fått körkort! ja tiden bara rullar iväg :)



ja snart höst = mer levande ljus hemma , mysigt! hihi



Hoppas allt går bra med veterinär besök för bebisar dina!! Snart dax för mina,. tänkte boka en tid för mina alla 3 snart..



puss

2011-09-16 @ 20:11:31
URL: http://www.warin.in
Postat av: pezze

själv har jag haft körkortet i ...hmmm..... ca 14 år så!!!!

så försök o slå det du... ;P

räcker ut tungan ;) L

Postat av: Neta

Hehe, härligt o ha körkort, det ser jag på dig ;) Puss vännen! <3

2011-09-23 @ 18:45:17
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0