3:e advent

 
Hej hå!
 
 Trevlig 3:e advent! Oj julen närmar sig!!! =)
 
 Dagarna har gått förbi som vanligt. Fick mail i onsdags eller torsdags att jag ska höja min Levaxin från 125 till 150 mg. Ny blodprov vecka 2 då jag har precis semester vilket är toppen. Då slipper jag flexa min arbetstid. =)
Imorgon ska jag skicka iväg jäkla moderskapintyget. Har glömt bort det!! Opsan! Nu ska den iallafall iväg! Bättre sent än aldrig.
 
 
  Fotot togs idag. Jag har duschat och skulle hoppa in i min älskade one piece dräkt men det visar sig vara trångt runt om magen! Hehehe! Får väl vänta snällt tills barnet är fött då kan jag hoppa i dräkten igen!
 
 Katter mår finemang! Har klippt klorna på båda två idag - skönt! Nu kan jag le nöjd när de vill mjölktrampa på mig utan jag behöver grimasera! Hihi!
 
 Nu ska jag lägga mig och läsa litet sen sova! Ha det bra, folks! =)

Kommentarer
Postat av: pezze

<3
jag bara ler då jag ser dig med din mage... du ser så go ut.. :)
kram

Postat av: Neta

Jaa, jösses det går fort det! Spännande! O du e vacker som alltid, kom ihåg det vännen! =)) MASSA med KRAMAR

2012-12-16 @ 21:41:49
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Johanna

åh fin mage du har..njuta av graviditet du! ja du får njuta av att använda onepice efter du har fött barn :) god jul och gott nytt år från Johanna i tyresö

2012-12-19 @ 23:51:41
URL: http://jlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0