Dagen före julafton!

Hej hopp!
 
 Julaftonen närmar sig verkligen! Bara en natt kvar... sen vaknar man och JAAA öppna det sista luckan på chokladkalendern! Och se på sista avsnittet av julkalendern "Mysteriet på Grevenholm - Grevens återkomst." Snyft! Sen är det roliga slut. Nädå! =) Sen ska man fira jul kort stund hos min kära svärgerska och svärföräldrar kommer över också. Det blir en jättelugn jul för oss. Skönt! Nästa jul blir nog lite livat när vi har Lill-tomaten att tänka på! Fniss! Nyårafton nästa vecka har jag inte alls bestämt något vad jag ska göra. Det blir nog kanske en lugn nyår det också. Jag lär kämpa hålla mig vaken till tolvslaget, skåla med nåt alkoholfritt dryck sen somna direkt efteråt, säkert!   
 
 Lill-tomaten har hållit mig vaken några nätter i rad, samt nästäppan bidrog till en del.
 På nätter har man svårt hitta bra sovställning. Att sova på magen är helt uteslutet nuförtiden ha ha! Ligga på sidan försöker jag, men oftast magen och lill-tomaten gillar inte det. Om jag ligger på ryggen då är magen nöjd men inte själva ryggen. *suck* Sen måste jag krångla med alla kuddar för att få dit jag vill ha dom! GAAAH! Skönhetssömn - farväl! Det får vi ses igen om några år! Hehehe! 
 
 Ja Tova Sol har varit hos veterinären i fredags och nu har man sett Jourkliniken. Allt såg så rent, nytt, fräsch ut! Tova Sol fick lämna lite urinprov och blodprov - allt proverna ser bra ut! Mysko, undrar varför hon kissar på vårat säng? Kanske bara ett rent olycka? Ja inte lätt ibland. =)
 
 Ha det bra, folks!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Undra vilket som är värst, att Tomaten stör dig i magen eller utanför ;)) Det får du ta o tala om sen ;)) PUSSKRAM

2013-01-04 @ 14:34:22
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0