På fredag = bra eller dåligt?

Hej hopp!
 
 Imorse har lilla Tova Sol råkat kissa på vårat säng. Har mailat till veterinären, hoppas man får snart svar och ev. ett tid så hon kan kollas upp. Får se om det är struman som spökar igen eller urinvägsinfektion??? Håller tummarna hon inte kissar igen på sängen. Min lilla gumma, vad som är fel nu då? Önskar de kan berätta!
 
 Ja nu på fredag den 21 december! Ja bra eller dålig dag? Det beror på...
Enligt Maya kalender ska jorden gå under den 21 dec 2012. Min makes teori är att de slutar skriva fler datum, man får ju skrivkramp! =) Någon gång måste man bli trött på det eller hur?!
Och om dagen går bra den 21:e utan nåt missöde då är det vintersolståndet! JIPPI! Det innebär efteråt ser man mot ljusare tider! Jaaaa!!!!
 
 
Bjuder på lite egobild!
 
 Nähä nu ska vi bädda rena lakan jag och maken sen ska jag sova! Maken kommer nog spela lite till, just nu spelar han tvspel som heter Hitman. Vad som är roligt med det vet jag inte! =)
 
 Ha det bra!!!!
 

Kommentarer
Postat av: pezze

åh nej!!!
hoppas verkligen inte det samma skit som har kommit tillbaks...
att det bara e urininfektion bara!!!!
:S
håller tummarna jag... :/

o hoppas jorden intwe går under nu den 21.. brrr..
en stor kramix från lille blonde virrige bruttan ;)

Postat av: Neta

Jaaa, va inget svar till mig heller på mailet ... Morr! Ring trots allt o prova?!?! Hmmm....

God Jul & Gott Nytt År
önskar Neta, Zacco, Zeke & Rosa!

2012-12-20 @ 10:20:27
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0