En citat

Jag brukar glo på filmer, tvserier ja allt möjligt. 
 Det är sällan jag fastnar vid någon bra citat ur tv-rutan som får mig minnas därefter.

 Ur Bones tvserie, glömt vilken säsong;

 En man blev kallad till förhör, misstänkt till en mord, han sa att han var där men han lämnade ju platsen då killen fortfarande levde. Killen hade visat hans talang, som var musik, alltså spelade piano.
Bones/Booth frågade om killen var bra?
Mannen satt där och sa sakta: Det var så vackert.... Vackert som en soluppgång. 


 Det där rös jag till, då förstår jag vad han MENADE. Soluppgångar är alltid hänförda vackert, det var en passande beskrivning. Om man säger " Han spelade vackert som Elton John" kommer jag aldrig förstå. Jaha, okej då måste han vara bra? Därför citatet fastnar i mig direkt. Då kan jag förstå hur vackert killen spelade pianot.

 Ja nog om detta! =)

 Ha en bra dag, folks! Och grattis på födelsedag en dag i efterskott, lilla Warin! =D 

 
Egentligen är det solnedgång, men ni kan sitta och låtsas den åker upp, okej? ;)
 Fotot togs jag sensommar 2011, då jag och min mamma åkte till Örebro. Bilden blev förvånat bra vid tanke på jag tog bilden med min mobil.


Kommentarer
Postat av: Neta

Mmm, kan tänka mig det när du berättade. Får ta o kolla serien snart, först ska de vara True Blood & Fringe <3 :D

2012-02-09 @ 16:57:50
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

Taack för gratulationer i efterskott ;) haha



jaa gillar Bones serien med, fast det visste du ju redan :P

2012-02-09 @ 21:14:13
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0