En liten helgrapport

Tjoaa!

 Jaha, snart glider helgen mot sitt slut, imorgon jobbar man igen!
Det har varit lugnt helg. I fredags vaknade jag med jag fick ont i högra ögat. Hmm skumt. Tänkte äsch det påverkade nog inte mig på jobbet.... Jo.... Jag hade nästan glömt jag skulle på en föreläsning hela dagen.
Toppen, satt där igen den berömda fönsterlös sal med dålig luft från 9.30 till 16.00 hurra! Blev jag bättre? Nej! Ögat värkte så att jag fick huvudvärk också. Föreläsningen var sisådär det också kanske för jag orkade inte hänga med. Sen kl 16.00 for jag hem direkt. Orkade ingenting. Grrr...

Lördag = JIPPI ögat är snäll igen och huvudet också. Senare på kvällen var jag och fästmannen bjudna till en födelsedagfest, hos grannen ovanpå som ska fylla år inom snart hade fest. Kul! Fick träffa många nya ansikten. Pratade med folket, hade som helst trevligt! Jag drack bara ett par glas vin. Jag pratade mer än jag drack, haha! Jag kunde se vissa blev fullare och fullare, min fästman alltså en av dom. Han festade ju sällan så han körde på fullt ut. Man bor bara 16 trappor ner, så varför inte? ;)
Jag gav upp vid kl ett, tackade för mig och hoppa i sängen. Gaaah skönt! Kudden, jag saknar dig Zzzz... Tommy kom hem runt 3 på morgonen.

 Söndag: Jag klev upp mådde bra som helst. Skönt! =) Min fästman vaknade bakis, han hade legat och läst sin nyköpta bok hela dan och tagit lugnt. Skönt ha en lat söndag innan man får sätta fart imorgon!  =)

 Ha det bra!

 



 

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaaaa, tiden går för fort. Helg = slut redan gråt .. MÅSTE SES snart o fixa de där viktiga saker, du vet! KRAM!

2012-02-13 @ 19:47:47
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

På tisdag ses vi! :P



Semla, semla seeeeemla..



Åh och så ditt sällskap förståss! ;)



Krampuss

2012-02-19 @ 18:47:13
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0