Utställningen anmält!

Hejhej!

 Nyss har man anmält Marco till utställningen söndag den 4 mars! Lördagen är proppfull, så jag kan inte anmäla honom i två dagar. Synd! Får skylla mig själv som anmäler in i sista minuten! ;)
Hoppas mailen med anmälan är skickat nu, hotmailen har krånglat till. Suck! Håller tummarna att jag o Marco får komma med på söndagen!

 Imorgon blir det en sväng till polishuset och senare på kvällen blir det tvätt. Alltid nåt! =)
Nu ska jag hoppa i sängen och sova. Klockan är mycket.

 Godnatt, folks! ♥

Kommentarer
Postat av: Neta

Spännande inför den kommande kattutställningen, synd att det va fullbokat på den ena .. Skulle va spännande om Marco-Mannen fick chansen å gå på båda. Nästa gång ska du ej vela! :D SUCK = jag allergisk, annars kunde ja fan haka med på varenda en!

2012-02-09 @ 17:03:15
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0