Grattis Drottningen!


Hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!!!

 Lilla drottning Tova Sol fyller 13 år idag! 


 
 Tova Sol som 7 åring - inflyttad hos mig sommar 2006. 


Provbesök hos min fästman innan vi blev sambos. Tova Sol var inte dock imponerad över fiskar. Tror fotot togs vinter 2006
 
 
" Klok som en bok" ja Tova Sol har bra smak! Ligger o softar på en av min favoritbok! :)
Det närmade sig tills jag blev sambos minns jag. Höll på och packa lite här och där!


Nu är jag o Tommy sambos! Tova Sol visade hur man ska sola med skön stil! Fotot togs någon gång sommar 2007 tror jag!


Tova Sol fyllde hela 10 år. Tror ni hon uppförde sig som en väluppfostrad dam sitta o väntar på att få räkor? NEJ! Fick ta ner henne flera gånger! ;) 5 juli 2009

 
Tova Sol sur - vems dumma ide man tar in en ny katt?! *mutter mutter* ( Marco kom in innan Tova Sol fyllde 10.) Sommar 2009.




 Nytaget bild för ett par veckor sedan tror jag? Nu har hon bott hos mig i 6 år och idag fyller man hela 13 år! 

 Ja lite fotoklipp av åren jag har henne i min ägo!
Tova Sol rättar till: " Nej det är JAG som äger dig. Punkt!" 

 Okej okej drottningen har talat. Grattis på födelsedag! :) Älskar dig!

 
 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

13 år! Jag hoppas att min också stannar hos oss så länge.



Jätte söt när hon hänger på diskbänken:).

2012-07-09 @ 21:14:08
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Neta

Söta Sol-Drottningen <3

2012-07-13 @ 10:48:10
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0