Småsvammel

Hoyah!

 Ja imorgon startar min första dag av semestern! Tjohooo!!!!! :) Medans min fästman glider in i sin andra semestervecka.
Idag ska vi få fint besök av Strängnäs; min lillasyster och hennes döttrar! Det blir kul! 

 Har städat lite här så det ser vettigt ut innan de kommer hit och stökar till? Hahahaha!!!! 

 Tova Sol mår inte bra. :( Hon har gått och kräks mycket idag så jag plockade undan maten och avvaktar, kanske hon har orolig mage just nu. Dumma medicin och all biverkningar. Hennes ögonmedicin är klar i fredags men hon kliar ändå, nu på båda ögon. 
 Ikväll ska jag ge henne lite mat med vatten så det blir skonsamt för mage och kollar hur det går. Ge mer senare innan jag lägger mig. Håller tummarna hon behåller maten! 
 
Med Marco är det bra. :) Skönt!

  

 Längtar efter sommarvärmen ska komma tillbaka! Bilden togs vid midsommarafton då jag o min gubbe beslöt åka till sjön och koppla av innan vi åkte hem och fixade god midsommarmiddag till oss! :) 
Kom igen - här är det inte jäkla England. Lägg ned med regnet och kylan!!!

 Ha en skön söndag! :)

 

Kommentarer
Postat av: Neta

JAaaa, tiden går fort, idag är det måååndag!!! frida-seeeemester :D

2012-07-16 @ 13:21:55
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0