Klotteri klotteri :)


Hurra, snart har du semester, kompis! Två veckor!!! Hoppas du kommer till Örebro en sväng då?!? :)
Förresten krya på dig - hoppas dumma streptokocker släpper snart!



 Tova Sol åt medicin duktigt, igår genomskådade hon min knep men tur att jag låtsades som ingenting och gav henne ny rå bit kött. Hon svalde rubbet! PUH! :)
 Nu har jag tagit fram några räkor från frysen in till kylskåpet, så hon kan få lite gott under midsommar - självklart med medicin insmugglad i vissa! Ha ha!!! Det gäller att vara listig! ;) 
Allt bra med Marco. För några dagar sedan råkade jag trampa på hans svans. Usch, jag skrek och han klöste på mitt ben, han ville jag skulle flytta på min fot! Usch fick dåligt samvete. Tack och lov att han blev inte skadad och tror ni han har glömt olyckan? JA! Han satt samma plats 5 minuter senare...!
 Ingen en geni, men så go är han! Har tillit mot oss. Han vet det var bara en olycka. Äsch! 
Däremot om man råkar trampa på Tova Sol ser man inte henne på 3 dagar typ! De är verkligen olika, mina pälsklingar! ;) 

 Nu ska jag hoppa i sängs o sova. Skönt ha en avkortad arbetsdag imorgon, sen är man ledig på fredag, midsommarafton!
 Har ingen aning vad ska göra - har inte planerat något. Ja, det ordnar sig! :) 

 Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Neta

Snart närmar det sej resan!!!!! <3

2012-06-26 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0