Min födelsedag!

Hejhå!

 Först o främst; GRATTIS till mig själv som fyller år idag. *Ego* :)

 Ja, hade haft mycket på jobbet så nu kan jag blogga lite! ;) Förra helgen har ute varit härlig väder så jag och Neta gick ut på långa hundpromenader med Zboys. Vi fick utforska nya vägar i skogen. I lördags kunde man gå bara i t-shirts så varmt var det ute! Adjö vinterjacka! Underbaaaart!!!!!! =) Jag var hos Neta hela helgen, först var jag hundvakt åt Zboys på fredagen medans hon gick ut med Warin o hade kul på stan. I lördags ut på två långpromenader med hundar. I söndags gick vi återigen ut på långpromenader sen besökte vi Netas mamma som bor nära o åt jättegod middag. Det smakar alltid extra bäst när man har promenerat mycket! Vi satt ute på verandan och åt middag, hur härligt var det? Redan i marsmånad! :) Mumma mumma! Sen drog vi alla hem till Neta o drack lite vin ute på Netas trädgård, då kom Warin över. Vi alla kvinnor vill veta hur gick för hennes dejt! Stackars henne sitta där med tre skvallersugna kvinnor som ville veta detaljer! *S* Hehehe! Hon berättade det gick bra men killen var inte något för henne. Okej, man får ibland dejta flera gånger tills man hittar den rätte. Inte lätt ibland, nej. Ja då var helgen förvånat över! Men nu är det helg IGEN och så fyller lilla jag år idag. Får se vad jag får något av min fästman? *otålig* :P 

 Lite bilder från förra helgen!

    
 
 Självklart kan man bli slutkörda efter rejäla promenader! :) 

 
Sen har man tagit lite nya bilder på mina ögonstenar under veckan med min mobil som äntligen funkar och nu kan man ta bilder med. Tönt HTC mobil. Rekommerar er INTE köpa den mobilmodell. Jag är inte så nöjd med HTC. Suck, men jag får stå ut med den tills den är sliten eller trasig då köper jag en ny. 

  
Typiskt Marco! =) Han ser nästan ofta lite dumfånig ut! Min lille bebis! <3 

 
 Gillar bilden då Marco låg på min knä! Min lille myspojk! 

  
 Min lilla bitch Tova Sol! <3 



 Ha det gott, folk! Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: warin

HAHA ja staaackars mig som tvingas avge rappport för min dejt :p



yeah mysiga bilder på pälsklingar dina :D



Krampuss

2012-04-15 @ 14:22:24
URL: http://www.warin.in
Postat av: Neta

Fina bilder som alltid! BRA bloggat, vännen ;) <3 <3 <3

2012-05-08 @ 10:26:30
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0