Icke en Hollywood leende...

 
Helloj!
 
 Ja dystert väder idag! Nåväl! I tisdags har man varit hos tandläkaren och visat min vackraste leende, tyvärr sa min tandläkare det blir återbesök för att träffa en tandhygienist för att rensa bort tandsten. *suck*
Annars har jag inga hål iallafall - JIPPI! Innan de skulle röntga mig fick jag påminna dom att jag är gravid ( det känns fortfarande konstigt att säga det! Hihi! ) så tog de fram en gigantisk skydd, jag är ju kort som ni redan vet så att skyddet täckte från halsen ner till knäna! Lite tung är den också. Ojsan! =)  Återbesök 11 januari för jäkla tandsten!
 
 Efter tandläkaren passade jag på ta en sväng till MVC för jag fattade ingenting på "Mina vårdkontakter" i internet hur man bokar tid man blir galen! Så jag fick gå dit och kolla om min BM finns där, jajamän! Nu har man bokat ett tid den 4 december. Och blodprov för att kolla min medicin blir nog veckan därefter, de tar kontroll på min Levaxinvärden varje 6:e vecka nu. Tidigare var det varje 4:e vecka, nu när allt såg bra ut ändrade man till varje 6:e vecka.
 
 Tänk - nästa söndag är det redan 1:a advent! Va? Oj redan!!!! Snart måste man börja planera när mammaledig och sånt. Oj oj! =)
 
 Tomatfröet mår finfint. Gillar sparka o göra volter oftast på morgon och kväll, natt, ibland under dagtid efter jag har ätit så piggnar lill-tomaten till och leker! =)
 Har redan köpt hem baby bilstol som står nu i hallen. Katter har provsuttit där och funderat vad det är bra till för? Snart ska vi nog hämta hem spjälsängen. Vi köper beg. säng från Tommys kompis vars dotter har blivit stor för sängen och den verkar vara fin och stabil tycker Tommy. Vi får den för 200 kr tror jag. Ja varför inte? =) Vi köpte ju baby bilstol från samma kompis, som hade bara använt den fåtal gånger sen var hans dotter redan för stor för den. Han sa " Ni får den för 300 kronor, jag är trött ha den i förråden. Den är står bara i vägen!" Snällt av honom! Perfekt!
 
 Katter mår finfint! De saknar nog varmare årstider kunna sitta ute på balkongen. Tova Sol nosar bara ute max 2 minuter sen in igen! Marco är modigare som kan vara ute ca 10 minuter sen tycker han väl det börjar bli kyligt om baken! Hahahahaha! På somrar brukar jag ha balkongdörren öppet nästan hela tiden så man kan gå ut och in när man vill.
 
 Jajamänsan nu har man uppdaterat litet! =)
 
 Ha det bra, folks! Glöm inte ta på er reflex i vintermörkret!
 
 
Minns vintern, för 2 år sedan var det rejält med snön! Får se hur vintern ser ut i år!
Nu på tal om bilden slog det mig att röda vinterjackan är uteslutet att kunna användas i år. Min mage får inte plats! HAHAHAHA! Neta, får jag låna nån av dina tror du? Vi får prova fram när jag hälsar på! =) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Jadu, tiden går bara fortare desto äldre vi blir, blääää! :P Men bara att le o ta det som kommer, vi fixar det alltid :) Ååå, de blå bergen!!! *KRAM*

2012-12-01 @ 09:54:27
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0