Solig söndag!

Hello!
 
 Glöm inte ändra vintertid idag! Alltså vrida en timme bakåt, ni! =) Jag vaknade pigg kl 7 och passar på tvätta kläderna nu. Har tid 7-11, ingen har bokat det. Vem vill upp och tvätta? Bara jag tydligen! HAHAHA!!!
 
 Det är jättefin väder idag - härligt! Kanske ta en tur med Pomodoro sen? =)
 
 I onsdags har man varit på USÖ för ultraljudet! Vi skulle ha barnmorskan Frida det blev annan kvinna istället som var en riktig sur en! Bläh! Min make gissar hon längtar nog mest få åka hem, klockan var 18 då vi var där. Men hallå - om man har valt det jobbet behöver man inte gå runt o se sur ut? Nåväl!
 Hon frågade torrt om det var vårt första, andra eller tredje barn? Vi hade inte tolk men kommunikation gick OK iallafall. Vi sa första. Då var hon dödlig tråkig pedadogiskt. " Där är fingrarna. Där är armar.." Zzz....
 Men iallafall det var häftigt se tomatfröet! Man kunde se hur h*n rörde sig massor fast jag kände inte av det! =) Barnmorskan sa att allt såg bra ut. Beräknat nedkomsten skulle vara 19 mars blir istället 26 mars.
  Om jag ser samma barnmorskan från UL på förlossning slänger jag ut henne! Hon kan gärna jobba hos bårhuset, där hennes sura minen passar bäst!
 
  
Tomatfröet, i högsta person! ♥
 
 
Tänk, snart närmar det sig november! Redan?! Den 1 november lär Tova Sol tjura igen, för då måste vi till veterinären igen - dax för blodprovet för att kolla om jodbehandlingen har gjort succe! Samt få sin årliga vaccin. Hoppas provsvaren visar bra. Enligt mig ser Tova Sol må utmärkt och hennes mage har varit stabil sedan hon skrev ut från Uppsala Djursjukhuset. =)
 
Nej nu ska jag till tvättstugan! Ha det bra och njut av söndagen, folks! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Suck, man blir ju så irriterad över den dära sura tanten. Ja, det kanske var sent för henne men hon måste fan respektera o fatta att det är en magisk ögonblick för dig o Tommy. Suck, vad arg jag blev när du berättade.. Suck, de flesta brukar ju bete sig normalt. Klart ni ska slänga ut henne direkt om det visar sig vara hon hos er på USÖ när det är dags, jag är med o slänger ut henne annars! :D
Jaa, håller tummarna att blodprovet visar toppenbra för ToovaSoool!

2012-10-28 @ 10:00:53
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

ja heja hej neta.. hjälp dom o kasta ut den där sura kärringen...
ogillar såna surpuckon...

men vill ni ha en dotter eller en son eller spelar det ingen roll bara fröet e frisk o kry!?!?!?
kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0