Tomorrow tomorrow!

Jag kopierar en sång från filmen Annie - som jag älskade titta på när jag var liten! Ganska passande på vid tanke på imorgon hämtar jag hem Tova Sol! =) Ironiskt nog minns jag sången många år, inte hela texten men mest " Imorgon imorgon ååå imorgon!" när Annie (spelat av Aileen Quinn) dansar nerför trappor o steppar lite! Och hunden, vem kan glömma den lurviga hunden? :)
 
 Kopierat ur Metrolycris.com
 
The sun'll come out tomorrow Bet your bottom dollar that tomorrow there'll be sun Just thinkin' about tomorrow Clears away the cobwebs and the sorrow till there's none
When I'm stuck with a day that's gray and lonely I just stick out my chin and grin and say
The sun'll come out tomorrow So you got to hang on till tomorrow, came what may! Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow You're always a day away
I just stick out my chin and grin and say
The sun'll come out tomorrow So you got to hang on till tomorrow, came what may! Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow You're always a day away
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow You're always a day away

 

 Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Neta

Hihi, skönt att Drottningen är hemma! <3

2012-10-22 @ 19:08:02
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0