Skön söndag

Helloj!
 
 Dax att uppdatera lite! :)
 
 Har fått brev från UDS, nu har Tova Sol äntligen ett nytt datum den 24e september. Hoppas det blir av, då ska jag o min make åka till min moster på söndag den 23:e och sova över eftersom hon bor bara ca 45 min från Uppsala och vi måste vara där i djursjukhuset kl 8 på måndag morgon! Det gäller vara lite smart. =) Tur att min snälla underbara moster ställer upp och ordnar ett rum till oss för en natt.
 Sen ska Tova Sol bo hos mamma efter behandlingen i två veckor - hoppas de två trivs bra med varandra. Min mamma har alltid tyckt Tova Sol är lite konstig. Hihi!!!! Sen HURRA då får jag träffa henne efter 3 veckors frånvaro. Komsi till matte PUSS PUSS PUSS!
 
 Marco mår fint, jag tänker smida en ond plan till honom, när väl Tova Sol är borta i tre veckor ska han ta en tur till veterinären och söva ner för att ta bort tandsten. Han har massor! Det är dax igen. Det hjälper mot hans sjukdom Plasmacellsgingivit må bra om man rensar bort tandsten då och då. Sist vi gjorde var nog snart två år sedan?  Hihi jag är OND!!!! =) Nää men blir skönt få det fixat!
 
 Med mig och tomatfröet mår vi bra, jag äter fortfarande Postafen, hoppas småningom slipper jag dessa tabletter! Fick brev i fredags av min barnmorska att jag måste börja äta järntabletter. Jippi, ännu mera tabletter att käka. Det slutar nog med jag blir tablettmissbrukare sen? =P  Först Levaxin två st tabletter på morgonen. Postafen en tablett efter frukosten, sen på kvällen tar en järntablett. Underbart va? =)
 Igår har jag äntligen köpt ett par mammabyxor, det går inte att använda mina vanliga byxor längre! Jag hade gått med hårsnodd fast runt knappen i ett par veckor. Tack Neta för du gjorde mig sällskap o jagade efter mammakläder, shit vad det är dåligt i stan det var svårt att hitta. Kanske får ta en tur till Marieberg nästa gång jag behöver köpa nåt, de kanske har mer där? Trist! Ändå Örebro stan gnäller mycket om att de förlorar kunder för alla åker till Marieberg - ja man kan börja undra varför? Zzz...
 
 Yeah, nu ska jag äta litet och väcka min make - han ska inte sova bort hela dan! Fniss, visst är jag en snäll fru?
 
 Ha det bra o njut av söndagen! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

hmm... de tabletter du äter e nog ingeting jämför medm in morsa o mormor knaprar på..
huu alltså...
men det e faktiskt dåligt med mammakläder i staden.. men en liten tips..du kanske kan surfa på nätet för de har rätt så bra hemsidor o kolla in på..
typ: ellos,halens,m.m..

Postat av: Neta

Tack själv, skitkul o shoppa ... Snart dags med en tur till Marieberg, en riktig tjejdag med lite shop och middag/fika! Ellerhur?! :D

2012-10-22 @ 19:31:42
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0