En månad!

Hej hej!
 
 Tänk - idag är Evy exakt en månad gammal!
 
 I måndags har Tommys vän varit bussig och hjälpt köra mig och Evy för att väga henne. Hon har gått upp i vikt, vilket är bra! =) Men hon väger fortfarande för lite, det kommer säkert vända sig till bättre småningom.
 
 
Glad Evy i måndags då vi skulle åka och väga henne! Tack, Hampus som ställde upp och körde oss. Det var han som tog kortet på oss också! =)
 
 Mamma kom hit på besök i måndags kväll fram till idag så for hon hemåt men det här gången fick hon ta tåget. Jag behåller min bil, tack! Hehe! I tisdags körde mamma mig och Evy till barnläkaren för att undersöka lill-gumman om allt är bra och så. Det gör det, bara vikten som behöver ökas. Det vet vi ju redan. =) Men BVC sköterskan som har vägt Evy sammanlagt tre gånger tyckte att Evy ser mer gladare och piggare. Toppen!
 
 Ja här kommer dagens foto på lilla prinsessa - som är 1 månad gammal:
 
 
Vem vägrar sova?! Ibland kan Evy bestämma sig sovstrejka en hel dag! Pust! =) Tur att hon är söt! Hehe!
 
 Ha det bra, folks. Nu ska jag hoppa i sängen och sova. Evy har somnat nyss efter amningen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annette

Hon är så lik sin mamma!!!!
Jättesöt.
Kram till hela familjen

2013-04-19 @ 04:32:50
Postat av: Jonna M

Åh redan en månad gammal. känns som det var nyligen du har fött henne..herregud tiden rusar iväg alldeles för fort. Njuta av tiden hon är fortfarande liten evy!!KRAM

2013-04-19 @ 22:18:37
Postat av: Anonym

Underbaaara Frida & Evy <3 <3 <3

2013-04-21 @ 10:33:51
Postat av: Dara

Härliga bilder på er! Hoppas allt går bra som det ska vara för evy! Puss

2013-04-21 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0