Hej!!!
 
 Imorse hände det lite komiskt... Jag sprang efter bussen, tack vare det var mycket folk som skulle åka med hann jag ikapp bussen. Flämt! Ja, sen skulle man ladda min månadskort det visade sig kortet är slitet så att busschaffisen gav mig en ny. Okej, det var inga problem! Enligt mina egna ögon tyckte jag att min bankkort är mer slitet än den gamla busskortet! Nåväl! Då skulle man ladda, då sa chaffisen till mig. "Barn eller vuxen?"
Jag är gravid, i vecka 35 och blir utfrågad om jag är ett barn eller ett vuxen? =) Vinterjackan som jag lånar av snällaste underbaraste Neta måste tydligen ha döljt jättebra min runda mage! Hahahaha!!!!!
 
 Jag var pigg imorse, så jag höll på och röja lite ur skåpet gamla mat som har stått länge. Fyfan, vissa har bäst-före-datum typ år 2010, 2011, 2012.... Det är alltid jag som får rensa bort! =)
 Slängde, kollade datum och slängde. Sen hittade jag kattmyntapåsen med bästa före datum början av år 2011. Usch! Lika bra slänga men jag passade på testa gnugga lite kattmynta på en leksak och gav till Marco för att kolla hur det gått. Tova Sol blir inte påverkad av kattmynta vet jag. Har aldrig testat på Marco hela hans liv. Pinsamt. Bättre sent än aldrig! =)
Han svävade i lyckorus. Dreglade, var helt salig och kröp på golvet med leksaken. Sen måste han förfölja mig för jag stank tydligen kattmynta också. "Matte jag äääälskar dig!" Hihi!!!!
  Ja nu har man rensat litet i köket! Skönt!
 
 
Längtar hårt efter våren! Fotot togs våren 2012.

♥ Nu önskar jag er en trevlig Alla hjärtans dag! ♥
 
 Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Hihi, HEJA Marco och KNAS Chaffis! Ha en underbar <3 - dag efter jobbet! KRAM

2013-02-14 @ 13:16:11
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linda

Får du den frågan fortfarande?! Lämna tillbaka Netas jacka;). Min Nova blir jätte knäpp av kattmynta, rullar och hoppar som en galning!

Svar: Jaa! Jag får frågan fortfarande trots jag är över 30! =) Hehe! Nää jackan behövs verkligen i sån här årstid, Neta får tillbaka den när min mage är platt igen! Inte direkt platt men men... något mindre när barnet är fött. *fniss* Kul att Nova blir påverkad av kattmynta som Marco! =)
Fridolfina

2013-02-14 @ 21:38:11
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0