Lördag!

Hello hello!
 
 Skönt helg IGEN! =) Imorgon blir det dunder och brak! Då ska jag o Marco till kattutställningen! Hoppas det kommer gå bra för Marco. Han vinner nog inte, men hoppas på bra placering och kritik iallafall!
 Det ska vara 7 st korthåriga huskatter som tävlar imorgon, vet inte dock hur många antal hanar/honor. Det får vi nog veta mer imorrn, med all info och tider osv. =)
 
 Förra helgen har vi kastat den trasiga soffan och skulle köpa hem nya soffa men det visar sig den soffa vi vill ha kommer inte förrän om flera veckor. Suck! Vi får soffan 4:e mars! Så nu sitter jag och maken i varsin fåtölj och glor på TV i vardagsrummet, hihi!!! Nåväl, det går fort ändå! Snart är soffan här. =) Tålamod, tålamod!
 
 
Maken och Tova Sol.
 
 Min graviditetet har gått bra här veckan. Lugnt och fint. Svårt att sova på nätter, ja som vanligt. Har köpt ett par stödstrumpor till. De hjälper verkligen bra. Skönt!
 
 
  Mums, åt nyss kiwi! Gott gott!
 
 
 Ha en skön lördag! Kram!
¨
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Håller tummarna imorgon, Ruffy kommer att vinna ALLT ;))Och tiden går fort, snart kommer soffan o bebisen ;)
PussKram

2013-02-02 @ 12:11:18
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

åhåå åhåå..
men skönt att ni har fåtöljer o sitta på iallafall.. det hade varit värre om ni fick sitta på ett par kuddar på golvet ju.. eller hur!!?? :)

o kiwi kan jag inte äta utan att det kliar i truten på mig.. suck.. :/

o hoppas det går finfint på utställningen för er o att du orkar med allt pga bebisen i magen ju!!!!

skriv lite om hur det gått på utställningen om du vill alltså..

kramixx på dig sötnosen!!!

Postat av: Linda

Tur ni hade fåtöljer! Lycka till imorgon:). Det är omöjligt för mig att ställa ut Nova! Hon är så rädd av sig:(.

2013-02-02 @ 21:49:23
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: Dara

Håll ut, gumman. Sen kan ni alla mysas hårt tillsammans i er nya soffa! Söt bild på tova sol och din gubbe ihop! Hoppas bra med dig annars och graviditet? Uppdatera med en ytterligare magebild och resten av bara få veckor kvar till bombningen? :-) puss puss

2013-02-09 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0