Snöiga Söndag

Hej!!
 
 Söndag... och det snöar hela tiden därute, med små djävulska snöflingor som tar aldrig slut! Jag vaknade kl 7 imorse då Tova Sol väckte mig då såg jag det snöade. Och det pågår fortfarande!
 
 Igår har man hämtat Pomodoro från verkstan, bilen har varit semester där i två veckor och fått lite spa, behandling, och bytt ut dåliga delar. Lite kärleksfull omvårdnad! ♥  Nu är bilen pigg och glad igen, men stackarn står den ute i snön och blir nersnöad! Livet är inte perfekt, tyvärr!!!! =)
 
Mamma är här på besök också och åker hem på onsdag. På tisdag ska vi till USÖ, då ska jag äntligen på RTG för att kolla bäckenbotten. Förra besök hade de inte fixat tolk. Jag har bett dom ordna inför nästa besök men bra att mamma följer med ifall de glömmer boka tolk igen! På onsdag åker hon hem, då ska hon låna Pomodoro i ungefär en månad. Min bil behöver också motioneras - jag kan inte köra den längre på grund av min stora mage!
Mamma har ingen bil, så hon blir glad få låna den litet så kan hon göra olika ärender och handla mat. När barnet är fött kommer hon säkert hit för att hälsa på barnbarnet då får jag tillbaka min älskade Pomodoro! =) Smart eller hur?
 
 
Nytaget bild på Marco - nu ser ni hans typiska sovstil! Han gör alltid, med ena framben framme! Det ser inte skönt ut! Hihi!
 
 Nu önskar jag er en trevlig söndag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Neta

Absolut, bra att bilen kan användas under tiden du inte kan, onödigt att den bara står :) men sen måste du köra igen ... du får inte bli rädd som vissa blev efter ett längre tag, duvet! :)) Pendla till Lanna blir NO PROBS! ;)
KRAM

2013-02-18 @ 15:59:45
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0