Trött på snön

Hej hå!
 
 Oj idag är det fredag. Härligt! =D
Hoppas vädret blir kanon till helgen, hört att det ska bli soligt. Upp till bevis!!! =)
 
Imorgon ska min karl ut o dricka lite. Hoppas han får ha det kul!! Det är sällan han går ut och ha roligt. Så stannar lilla jag och Lill-tomaten hemma med katterna, kanske se på nån film och kopplar av. Skönt! =) 

 
 
Hängande Marco! Han kommer säkert koppla av också i helgen! Helst hos mattes knä och mage, det är bästa han vet! Hängkorgen är också bäst, men matte är nummer 1! För då blir man ju kelad och klappad ju! =)
 
 Jag jobbar en vecka till, 5 arbetsdagar... sen WOHOOO ledig! Då tycker jag snön ska försvinna och ta fram solen, låt blommor vakna lite till liv! Kom igen!
 
 Kram från en som längtar efter våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0