Marco är med!

Hello!
 
 Igår kväll chansade jag och mailade till NERK, en kattklubb här i Örebro och frågade om det finns kanske möjligt ett plats över till kattutställningen. Jaa, söndag 3 feb finns det. Så nu har man anmält Marco! Sen därefter föder jag och då har jag nog inte tid med utställningar ett tid framöver. Bebisen kommer ta all min tid! =)
 Passar på utställa honom i feb, sen tar vi lite paus. Det blir bra.
 
 Skönt nu har jag ledigt fram till 14 januari! NJUTER!!!
 
 
Foto: Räkan, utställning nån gång 2011 tror jag?

Jag: Yes, snart utställning igen!
Marco: Oh shit!

Kommentarer
Postat av: Neta

Hehehe, tur att ni fick plats och då jävlar!!! ;)

Svar: Hihi ja det blir spännande! :)
Fridolfina

2013-01-05 @ 17:53:32
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

det verkar vara typiskt Marco o hänga med ena frambebe så då någon håller honom... o se ständigt förvånad ut typ!!! :P

Svar: Ja det är en sån typisk Marco-ansikte! *S* Och han älskar hänga med frambenen, det måste tydligen vara skönt annars skulle han inte ha fortsatt med! Hihi! :)
Fridolfina

Postat av: pezze

frambeben= frambenen menar jag..

Postat av: AnnaFiona

Hoppas att han får en rosett! :)

Svar: Ja det hoppas vi också! Heja heja!
Fridolfina

2013-01-07 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0