Preggorapport! =)

Helloj!
 
 Ja min semester tog slut, i måndags började jag jobba igen. Semestern har varit hemskt lugnt. Varit hemma för de mesta. Har varit på vårdcentralen för att ge blodprov samt tandläkaren i fredags för att ta bort lite tandsten. Jag fick betala 200 kr. Inte så farligt! Skönt! Nästa tandläkarbesök blir det nån gång i maj 2014. =)
 
 I tisdags har man börjat med på en som heter "Föräldragruppen", det är en sorts kurs för blivande föräldrar. Vi ska träffas 4 tisdagmorgonar i rad fram till 5 feb. Hoppas det blir intressant, gruppen känns bra. Det finns ett döv par med, så vi är inte precis ensamma döva. Det är roligare då. =)
 
 Här på jobbet går allt bra, som vanligt drunknar jag i böckerna - det är bara bra. Så håller jag mig sysselsätt hela tiden då går tiden fort! Många kollegor börjar kommentera att min mage börjar synas mer och mer. Jag är nu inne i vecka 31. Sover sådär på nätterna, ibland bra... ibland inte bra... Bara att acceptera det. =)
 Hade ibland konstiga drömmar det också! Jisses...!!! För några dagar sedan drömde jag att jag hade schizofreni och när fort jag är i annan roll då är jag mycket mycket elak. Alla var rädda för mig osv. Jätteskum dröm! =)
 
 Nästa vecka börjar det hända massor grejer! Tisdag...  Då ska jag till USÖ, på Specialmödravården och bli undersökt om jag ska ha vanlig förlossning eller det blir ett planerat kejsarsnitt. Därefter ska jag och maken fixa babyskrik, eftersom vi är ju redan på USÖ så,... två flugor i en smäll! =)
 Sen på fredag ska jag till MVC igen, för vanliga kontroll med blodtryck, järn, osv.
 
 Nu helgen ska jag få ett fint besök från Stockholm - det blir jätteroligt! Samt behöver jag och maken hennes hjälp med att bära några saker till återvinningen. Maken kan inte lyfta allt själv, speciellt den trasiga hörnsoffan som ska äntligen till graven! Vi ska köpa ny soffa. Då är det toppen att vår hedergästen hjälper till lite. =) Jag kan inte lyfta alls något. Jo litet men sen aj aj ryggen hela dan. Jag tror inte maken vill höra min gnäll! Haha!
 
 Nähä nu ska jag återgå till jobbet! Rasten är slut! Ha det bra, folks!
 
 
 
Älskade Hedergästen som ska komma till oss nu helgen! Det blir skoj skoj! (Fotot togs vinter år 2011 tror jag?)
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Snaaaart kommer du o kunna SOOOOVA :) :))
KRAAM

2013-01-24 @ 11:00:06
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0