Lite babbel

 
Hej hå!
 
 Snart närmar sig för Evys första sprutor om ett par veckor. GULP! Hoppas hon mår bra efteråt. =)
 
 Igår har man åkt en sväng hos Evys gudmor. Vi åt tacos, Evy får hålla sig till bröstmjölk och mjölkersättning! Hihi!
 
 
Min finaste Evy!
 
I onsdags har man promenerat hem till en vän så Evy kan beundra sin pojkvän L igen! =)
 Men barnvagnen... Evy har aldrig varit förtjust i att ligga den så jag fick bära henne halva vägen tills jag gjorde ny försök få henne ligga i barnvagnen. Halva vägen blev det skrik och gråt, men när väl man kom fram somnade hon! Det är såååå typiskt! =)
 
  
Zzzz.... vaddå framme?
 
 Men hon sover sällan länge i vagnen så hon vaknade upp efter ca 5 min när hon märkt barnvagnen har stannat.  Det var trevligt hos vännen. Skönt få komma ut lite ibland! Ja det var min vecka. Nu är det en ny vecka, hoppas på onsdag kan vi komma på sista babymassagekurs! Förra onsdag blev det inget eftersom Evy sov, hon sov ingenting hela tisdag! Vaken från kl 9 till ca 20.30. Så hon var helt trött. Jag valde missa kursen. =)
 
 Ja dags för amningen nu! Ha det bra!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Sötaste i stan! <3

2013-06-14 @ 09:25:07
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0