Solig söndag

Hej!
 
 Idag har det varit kanon väder hela dagen, härligt! =)
 
 Igår var det trevligt i Strängnäs. Vi åkte hem lite sent än vi har tänkt oss. Systersonen fick sin arm ur led, så min make körde dom till sjukhuset och fick vänta tre timmar tills en läkare som rättade till armen på 2 röda sekunder! Klart! Det är inte hans första skada, han har haft armen ur led tre gånger nu sammanlagt. Och risken finns det kan hända igen framöver. En liten trist olycka igår med grabben men han är 3 år och pigg så allting är nog glömt idag! Hihi!!!!! Skoj att träffa min storsyster efter många år! Vi skrev lite lappar till varandra. Hon bor numera Nykvarn, inte värst långt från Strängnäs.
 Det var verkligen kul dag igår, förutom lilla olyckan med busungen men han är glad idag har min syster rapporterat mig. Så allt är som vanligt!
 
 Tova Sol har spytt en fin pöl imorse som jag trampade på. Tack raringen! =)
 
 Ha en skön söndag!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Oturligt med armen, skönt allt ä OK!
Kul o träffa syrrorna ju! ;)) KRAAAM

2013-03-17 @ 17:47:21
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Anna Fiona

Hur var huset ni tittade på? Var det fint? :) :) :)Vi saknar dig på jobbet!

Svar: Ja huset var fint men krävs mycket renovering så vi skippar huset. Det blir bara dyrt i längden. =) Jaaa, hoppas jobbet rullar på bra?! Känns som jag har bara semestern men nej, jag börjar inte jobba förrän nästa år! Hihi!!! Hälsa alla på jobbet från mig!
Fridolfina

2013-03-18 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0